Församlingseftermiddag 13-17

17sep13:0017:00Församlingseftermiddag 13-17Församlingsträff i Strandkyrkan i Lomma kl 13.00-17.00

Lördag den 17e September samlas vi i Strandkyrkan i Lomma för en församlingseftermiddag!
Vi börjar med grill och gemenskap, och sen blir det möte med lovsång, Guds ord, förbön och allt underbart!!

OBS! Grillar finns på plats men du tar själv med dig det du vill grilla/äta och dricka.

Om våra gudstjänster:
Alla är välkomna till våra samlingar, du behöver inte tro på Gud, du behöver inte hålla med om det vi säger… Kanske vill du bara ha en kopp kaffe på morgonen, i vilket fall så är du varmt välkommen!
Varje söndag samlas vi för att tillsammans lära oss något om hur vi kan få vara det ljus för världen som Jesus sa att vi skulle vara.
Vi vill på ett praktiskt och konkret sätt vara ett utryck för Guds nåd och kärlek till världen, kom och var med i samtalet om Gud.

OBS! Ingen gudstjänst den 18e sept.

(Saturday) 13:00 - 17:00(GMT+02:00)