Gudstjänst kl. 11

24feb11:0012:30Gudstjänst kl. 11med Niklas Lorentzon

Denna söndag blir helt fantastisk!
Först gudstjänst kl 11.00 med Niklas Lorentzon – Nya Centrumkyrkan i Höör, en fantastik lärargåva till församlingen som lägger fram Guds ord på ett enkelt, tydligt sätt och ofta med mycket glädje!
På kvällen kl 18 har vi besök av Wendy Alec – GOD TV, Tommy Dahlman – Kanal 10 och Edward John – sångare och evangelist!
Denna dagen får ni bara inte missa!

Om våra gudstjänster:
Alla är välkomna till våra samlingar, du behöver inte tro på Gud, du behöver inte hålla med om det vi säger… Kanske vill du bara ha en kopp kaffe på morgonen, i vilket fall så är du varmt välkommen!
Varje söndag samlas vi för att tillsammans lära oss något om hur vi kan få vara det ljus för världen som Jesus sa att vi skulle vara.
Vi vill på ett praktiskt och konkret sätt vara ett utryck för Guds nåd och kärlek till världen, kom och var med i samtalet om Gud.

(Sunday) 11:00 - 12:30(GMT+00:00)

Ramlösakyrkan

Folke Bernadottes Väg 6